اتهام به مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در تلاش است هر چه سریع‌تر اتهاماتی وارده در هفته‌های اخیر مبنی بر تخلفات نرم‌افزاری چندین میلیارد دلاری را از بین ببرد.


در حال حاضر دو اتهام بزرگ به شرکت مایکروسافت وارد شده است که یکی از آنها مربوط به شایعه Big Brother می‌شود که در وبلاگ رسمی آنها منتشر شده است و براین اساس گفته می‌شود که مایکروسافت با اجرای برخی طرح‌های خود، چندین میلیارد دلار در زمینه نرم‌افزار تخلف کرده است.

برخی منتفدان در این زمینه اعلام کرده‌اند که شرکت مایکروسافت هرگز بدون داشتن مجوز برای کاربران اقدام به فروش نرم‌افزارها نکرده و به همین دلیل هیچ اتهامی به آنها وارد نیست.

این طور که گفته می‌شود، مایکروسافت با استفاده از برخی نرم‌افزارهای خود به صورت روزانه اطلاعاتی را از رایانه شخصی کاربران دریافت و آن را برای مقاصد خود به کار می‌برده است.

بسیاری از کارشناسان پس از نصب برنامه‌های امنیتی مایکروسافت که طی آن اطلاعاتشان به این شرکت ارسال می‌شد اظهار نارضایتی کردند و از مایکروسافت خواسته‌اند که هرچه سریع‌تر جلوی این اقدامات را بگیرد.

مسئولان شرکت مایکروسافت تاکنون هیچ مصاحبه‌ای را در این زمینه انجام نداده‌اند و در عین حال هرگونه تخلف در این زمینه را تکذیب می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد