Logitech کی‌بورد و ماوس مجهز به بلوتوث عرضه کرد

Logitech با محصول جدید دیگری، گوی سبقت را از دیگر شرکت‌های تولیدکننده رقیب دزدید.


این شرکت که یکی از فعال‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و دستگاه‌های جانبی کامپیوتر است، سعی دارد با افزایش میزان تولیدات خود نظر کاربران بیشتری را به خودش جلب کند.

این بار Logitech یک محصول ترکیبی یا Combo را که متشکل از یک کیبورد و یک ماوس است، به بازار معرفی کرده است. Mx5500 که از سری محصولات MX Revolution این شرکت است، ظاهری ساده اما جذاب دارد. ماوس این محصول دارای دو کلید اسکرول فلزی بوده و ساختاری لیزری دارد.

اما کیبورد Mx5500 ویژگی متفاوتی دارد که برای اغلب کاربران جالب توجه است. این کیبورد در قسمت بالایی خود دارای یک نمایشگر LCD کوچک است که امکان نمایش تاریخ و ساعت را به کاربرانش می‌دهد. علاوه بر این، کلیدهای کنترل چند رسانه‌ای، موسیقی و اینترنت هم قابلیت‌های دیگر این کیبورد هستند.

Mx5500 مجهز به سیستم برقراری ارتباط بی‌سیم بلوتوث نسخه 0/2 است که ارتباط آن را با کامپیوترهای شخصی به راحتی ممکن می‌کند. از طرفی این محصول با ویندوز ویستا و امکانات زیرمجموعه‌ای آن کاملا سازگار است.

مسوولان Logitech اعلام کرد‌ه‌اند که محصول Combo مدل Mx5500 قرار است از اواخر این ماه (سپتامبر) و با قیمت 170دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شرکت نرم افزاری Big Robo پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 14:14 http://blog.bigrobo.com/

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد