رایانه‌های آماده به مردم عرضه می‌شود

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: کامپیوترهای آماده به مردم عرضه می‌شود.


"محمد نصرالهی" روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اغلب خریداران به دلیل عدم آشنایی کافی با قطعات و وسایل جانبی کامپیوتر و آگاه نبودن از نیاز خود، برای خرید یک رایانه دچار سردرگمی می‌شوند و این موضوع سبب می‌شود تا خریدی را انجام دهند که نتواند پاسخگوی نیاز آنان باشد.

وی اظهار داشت: به‌دنبال اجرایی شدن پروژه ملی -هر ایرانی یک رایانه- عرضه کامپیوترهای آماده با هدف ارتقا امور دیجیتالی در کشور اهمیت بیشتری یافته است.

نصراللهی افزود: تحقق تمدن دیجیتالی در کشور و سرعت بخشیدن به پیشرفت صنعت فناوری اطلاعات نیازمند عرضه کامپیوترهای آماده است.

وی ادامه داد: تحقیقات در این زمینه نشان داده که خریداران و کاربران با توجه به آن چه گفته شد از خرید خود ناراضی هستند، پس عرضه کامپیوترهای آماده برای صرفه جویی در وقت و هزینه خریداران در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

نصراللهی با اشاره به موضوع خدمات پس از فروش گفت: گارانتی تعویض و استرداد بدون قید و شرط و پنج سال ضمانت دایم، اقدامات مهم در کشورهایی است که پیشرفت چشمگیری در زمینه فناوری اطلاعات داشته‌اند و در این میان شرکت‌هایی هم‌چون توشیبا، اچ پی، دل، اپل، آی‌بی‌ام با ارایه کامپیوترهای آماده نقش اصلی را بازی کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد